سردار شرفی مطرح کرد؛

تشکیل یگان حفاظت امنیت در انرژی اتمی یک ارزش است/ در استفاده از فن آوری های نوین عقب هستیم

رئیس پلیس پیشگیری ناجا گفت: یگان حفاظت امنیت در سازمان انرژی اتمی تشکیل شده است که یک ارزش در کشور محسوب می شود.

تشکیل یگان حفاظت امنیت در انرژی اتمی یک ارزش است/ در استفاده از فن آوری های نوین عقب هستیمبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار شرفی رئیس پلیس پیشگیری ناجا در سومین همایش سراسری یگان های حفاظت که امروز(یکشنبه) در سازمان انرژی اتمی برگزار شد،اظهار داشت: شعار امسال هفته نیروی انتظامی همه با هم برای امنیت و آرامش تعیین شد که این شعار نشان می دهد امنیت یک موضوع فرا بخشی است و همه باید در حفظ امنیت کشور کمک کنند.

وی افزود: شاید یکی از مترقی ترین راه در تامین امنیت کشور تشکیل یگان های حفاظت اطلاعات و مراقبت در سازمانها و نهاد های دولتی باشد.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا گفت: در حال حاضر 13سازمان دارای یگان های حفاظت هستند و مقدمات تشکیل 6 یگان دیگر در سازمان ها مهیا شده است که 3یگان تا پایان سال شروع به کار می کند.

سردار شرفی تصریح کرد: در برنامه ششم توسعه پیش بینی های لازم انجام شده و بستر تقویت یگان های حفاظت مهیا شده است و از زمانی که یگان های حفاظت در ناوگان هوایی و ریلی تشکیل شد، امینت این ناوگان ها بیشتر شده است.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا گفت: تاکنون در 60فرودگاه کشور یگان حفاظت مستقر شده شده است و حفظ امنیت 13 هزار کیلومتر  خطوط ریلی کشور توسط این نیروها تامین می شود، همچنین یگان حفاظت امنیت در سازمان انرژی اتمی تشکیل شده است که یک ارزش در کشور محسوب می شود.

سردار شرفی بیان داشت: حفظ امنیت از میراث فرهنگی کشور و 135میلیون هکتار از اراضی ملی کشور که چشم طمع سودجویان به آنها دوخته شده است از سوی یگان های حفاظت تامین می شود.

وی تصریح کرد: در گذشته یک سازمان برای تامین امنیت به نیروی انتظامی مراجعه می کرد، اما با تشکیل یگان های حفاظت امنیت در سازمان ها امنیت نهاد های دولتی در خود سازمان تامین می شود.

رئیس پلیس پیشگیری تاکید کرد: نیروهای حفاظت امنیت در 2500 نقطه از دستگاه قضایی حضور دارند، همچنین در شهرداری ها این نیروها در حال انجام وظیفه هستند و در آینده یگان های حفاظت در گمرک و شیلات تشکیل می شود.

سردار شرفی در پایان تاکید کرد: یگان های حفاظت نیاز به توجه و و توسعه دارند و باید به جای عوامل انسانی از فن آوری های نوین استفاده کرد که دنیا در حال استفاده از این تجهیزات است که ما از آن عقب هستیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار