رزمایش بازسازی عملیات والفجر 10 در غرب مازندران آغاز شد.

بازسازی عملیات والفجر در مازندرانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سردار حمیدرضا رستمیان فرمانده لشکر عملیاتی 25 کربلای مازندران گفت: چهار گردان امام حسین (ع) به همراه گردان‌های رزمی و پشتیبانی در این مانور سه روزه حضور دارند.

وی افزود: سپاه کربلای مازندران در دوران دفاع مقدس مجری عملیات والفجر 10 بود به همین دلیل ماموریت بازسازی این عملیات در مازندران به لشکر کربلا واگذار شد.

فرمانده لشکر عملیاتی 25 کربلای مازندران با بیان اینکه این رزمایش در منطقه مرزن‌آباد چالوس تا سه شنبه ادامه دارد، افزود: در این عملیات همه تاکتیک‌ها رزمی شبیه‌سازی و اجرایی میشود و همه ادواتی که در عملیات والفجر 10 به‌کارگیری شد مورد استفاده قرار میگیرد.

سردار رستمیان گفت: نمایشگاهی در مقیاس طبیعی نیز در منطقه تدارک دیده شد و در این نمایشگاه تلاش می شود برخی از جان‌فشانی‌های رزمندگان اسلام در عملیات والفجر 10 نشان داده شود.

فرمانده لشکر عملیاتی 25 کربلا از حضور گردان های امام حسین(ع) شهر های تنکابن، چالوس، نوشهر و کلاردشت بهمراه نیروهای عملیاتی لشکر 25 کربلا خبر داد و افزود: در این رزمایش تمام اقدامات تاکتیکی عملیات والفجر 10 بازسازی می شود.

وی انجام همه مراحل عملیاتی شامل انفجار، ستون کشی، تصرف اهداف، پرواز پاراموتور، استفاده از انواع تجهیزات و سلاح سازمانی و ... را از موارد رزمایش بازخوانی و باز سازی عملیات والفجر 10 در منطقه غرب مازندران دانست.

بازسازی عملیات والفجر 10 در قالب رزمایش غرب استان از صبح امروز آغاز شد و تا سه شنبه ادامه دارد و علاقمندان برای بازدید می توانند در این ایام از ساعت 9 تا 11 شاهد اجرای عملیات رزمایش باشند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.