نخستین همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی با نام یاوران ولایت امروز در مازندران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،نخستین همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی مشترک نیروی انتظامی و سپاه کربلا امروز در ساری برگزار شد.

شرکت کندگان در این پیاده روی همگانی که جمعی از خانواده های شهدای انقلاب ، جنگ تحمیلی و مدافع حرم و نیروی انتظامی در آن حضور داشتند ، مسیر میدان شهید قاسمی تا پارک ملل را به طول حدود 2 کیلومتر پیمودند .

سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران در حاشیه این همایش ، تجدید میثاق با آرمان های انقلاب وشهدا و تجلیل از خانواده های شهدا را از اهداف همایش پیاده روی خانوادگی عنوان کرد.

وی با بیان پیوستگی دو هفته دفاع مقدس و ناجا و برگزاری برنامه پیاده روی خانوادگی در استان گفت: این همایش بزرگ همزمان در ساری و 22 شهرستان استان برگزارشد.

فرمانده انتظامی مازندران گفت: هدف از برگزاری این همایش بزرگ و مشترک پیاده روی خانوادگی ناجا با سپاه،ادای وظیفه در قبال این نهاد مقدس، حفظ وحدت، انسجام و همبستگی دو نهاد ٬ خدمت رسانی به مردم است که همواره برای امنیت، آسایش و آرامش اجتماعی و فردی جامعه شبانه روز در هر نقطه ای مجاهدت خالصانه دارند.

سردار سید محمود میرفیضی افزود : تا زمانی که مردم پلیس خود در خانواده باشند و نظارت بر پلیس را انجام دهند ، احساس امنیت و آرامش در جامعه حاکم است.

اجرای نرمش صبحگاهی، حرکات نمایش زورخانه ای ، ژیمناستیک ، حرکات رزمی یگان ویژه و اهدای جوایز به قید قرعه به شرکت کنندگان از مهم ترین برنامه های جنبی این همایش بود.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
پیاده روی بزرگ خانوادگی یاوران ولایت در مازندران +تصاویر
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.