۱۰۸ گردان رزمی در رزمایش اقتدار حضور دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار محمدحسین بابایی، فرمانده سپاه کربلا مازندران بابیان اینکه رزمایش اقتدار بسیجیان با شرکت ۲۵ هزار نیروی بسیجی در استان انجام شد، گفت: ۱۰۸ گردان رزمی از کل استان با حضور ۱۰ گردان خواهران تا جمعه هفته آینده در این رزمایش شرکت دارند.

سردار بابایی بابیان اینکه بسیجیان مازندران به دلیل اقلیمی که دارند و توانایی‌ های رزم در جنگل را برای زدن نقاط اشغالی دشمن و حتی شناسایی مکان‌ های مخفی آن را داشته باشند، افزود: این رزمایش باهدف آموزش برای بسیجیان در قالب گردان‌ های بیت ‌المقدس در شش نقطه استان با ۱۰ گردان بسیجی انجام شد.

وی بابیان اینکه رزم پدافند ساحل به‌ صورت مشترک با نیروی دریایی سپاه نیز برگزار شد گفت: گردان‌های بیت‌المقدس و بسیج در شهرهای تنکابن، نور و بابلسر برنامه‌های بسیار خوبی برگزار کردند.

فرمانده سپاه کربلا مازندران گفت: رزم دفاع از کوی وبرزن جمعه هفته آینده برگزار خواهد شد و هدف این رزمایش مقابله با اغتشاشات وامداد و نجات ازجمله تمرین‌های بسیار ضروری برای استان‌های شمالی به دلیل بلایای طبیعی من‌جمله سیل طوفان و زلزله است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.