سرهنگ سیروس حیدری رئیس پلیس آگاهی فارس از دستگیری سه سارق منزل در شیراز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ وی گفت: ماموران کلانتری شیراز به  شش نفر را كه در یكی از خیابان های جنوبی شیراز در یك ساختمان نیمه كاره كارمی كردند و مقادیری طلا و جواهرات را در كیف خود نگهداری می كردند مظنون و آنها را دستگیر كردند.
وی با بیان اینكه متهمان دستگیر شده در تحقیقات اولیه عنوان كردند كه قصد انتقال طلا ها را به خارج از استان داشتند، اظهار كرد: متهمان برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی استان منتقل شدند.
رئیس پلیس آگاهی استان فارس بیان كرد: در بررسی سوابق متهمان مشخص شد یكی از آنها از افراد سابقه دار است و در ادامه تحقیقات سه نفر از متهمان دستگیر شده كه اهل و ساكن یكی از استان های واقع در غرب كشور بوند، به سرقت طلاها از منازل واقع در شمال غرب شهرستان شیراز اقرار كردند.    
سرهنگ حیدری افزود: این سه سارق در تحقیقات به عمل آمده به 45 فقره سرقت منزل به روش بالکن روی، جک زنی، توپی زنی و یا سرقت از طریق نورگیر و سرقت وجه نقد، طلاجات، دوربین و گوشی تلفن همراه در سطح شهرستان شیراز اقرار و بیان كردند؛  دو سال قبل به عنوان کارگر جوشکاری به شیراز آمده و روزها به کار جوشکاری مشغول بودیم و شبانه با خودروهای 405 و پارس به سطح شهر می آمدیم و پس از شناسائی منازل خالی از سکنه خصوصا آپارتمان ها در شمال غرب شهرستان شیراز سرقت می كردیم.
وی با اشاره به بازسازی صحنه های سرقت،‌گفت: بیش از 35 نفر از شکات شناسائی و متهمان با تشكیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شده اند.
انتهای پیام/ن
برچسب ها: انهدام ، باند ، سارقان ، منزل ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار