رئیس کمیته اسلالوم قایقرانی گفت:برای تشکیل تیم اسلالوم آبهای خروشان در کنار رکسانا رازقیان و سه نفر از بهترین قایقرانان شروع می کنم.

کتایون اشرف در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: به منظور فعال سازی تیم ملی در بخش آبهای خروشان قصد دارم از بین قایقرانان برگزیده کاپ اسلالوم نفرات برتر را انتخاب کنیم و این پاروزنان برتر در کنار رکسانا رازقیان تمرین در آبهای خروشان را شروع کنند البته تعداد پاروزنانی که انتخاب می شوند تا در اردو باشند هنور مشخص نیست اما در نهایت سه نفرانتخاب خواهند شد.


وی افزود: رکسانا رازقیان یکی از ملی پوشان اسلالومی است  که باید تمرینات سخت تری را پشت سر بگذارد و باتوجه به رقابت هایی که تاکنون انجام داده است در مسابقات آسیایی سال آینده انتظار مقام خوبی را از وی داریم.

اشرف در خصوص مسابقاتی که تیم اسلالوم کشور در آنها شرکت خواهد کرد بیان کرد: ابتدا المپیک نوجوانان را پیش رو داریم که به میزبانی  آرژانتین برگزار می شود و پس از آن بازی های آسیایی که در اندونزی برگزار می شود و همچنین مسابقات قهرمانی آسیا 2017 که البته بخشنامه این رقابت هنوز برای فدراسیون نیامده است،پیکاهایی هستند که در آن حضور خواهیم داشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار