سرمربی تیم روئینگ قایقرانی گفت:اردوی روئینگی ها را اواخر مهرماه و با حضور 7 قایقران از تیم بانوان بزرگسال برگزار می کنیم.

افشین فرزام در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد:اردوهای تدارکاتی جدید تیم روئینگ قایقرانی با حضور 7 پاروزنی که در مسابقات آسیایی مدال کسب کردند اواخر مهرماه  برگزار می شود و پاروزنان نازنین ملائی،نازنین رحمانی،پریسا احمدی،مریم کرمی،نازنین عشقی و مریم امید پارسا از دعوت شده ها به تمرینات جدید هستند.

وی افزود:اردو جدید را در دریاچه آزادی برگزار خواهیم کرد و با توجه به اینکه فصل زمستان شروع می شود تمرکزمان بر روی تمرینات بدنسازی و تکنیکی است.

فرزام در ادامه تاکید کرد: البته باید بگویم اردوی برون مرزی هم بهمن ماه برای تیم مد نظر دارم که در آسیای جنوب شرقی یا اروپا برای آماده سازی تیم برگزار می کنیم.

وی در خصوص اینکه پاروزنی غیر از این ورزشکاران دعوت می شود ابراز داشت: پس از برگزاری مسابقات قهرمان کشوری اگر پاروزنی در حد تیم انتخابی بود در این اردو دعوت می شود و به تیم اضافه خواهد شد.

سرمربی تیم روئینگ قایقرانی در خصوص اعزام تیم جوانان روئینگ بانوان تصریح کرد:  تست های پاروزنان تیم جوانان بانوان گرفته شده و در رقابتهای آسیایی در سطوح مختلف شرکت می کنند اما ماده های یک نفره ،دو نفره و چهارنفره بیشتر مد نظر است.


انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار