مشهد؛

رفع تصرف اراضی ملی منطقه شاندیز

فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن خراسان رضوی از رفع تصرف بیش از ۱۹ هزار مترمربع از اراضی ملی در شهرستان شاندیز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرهنگ کیومرث میرابی‌مقدم گفت: طی هفته گذشته بیش از 19 هزار و 100 مترمربع از اراضی ملی که در مناطق ویرانی و ابرده شهرستان شاندیز به شکل غیرقانونی سال‌ها تصرف شده بود، با همکاری مدیریت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، نسبت به صدور احکام قضایی اقدام و رفع تصرف گردید.
وی اظهار داشت: متأسفانه هنوز عده‌ای بر این باورند که به راحتی و بدون هیچ مشکلی می‌توانند اراضی ملی و زمین‌های مربوط به بیت‌المال را تصرف کرده و یا تغییر کاربری دهند.
میرابی مقدم افزود: یگان حفاظت با گشت‌های شبانه‌روزی در صورت مشاهده هرگونه تصرف، با متخلفین برابر قانون برخورد کرده و آنان را دستگیر و به مراجع قضایی معرفی می‌کند و اراضی ملی به حالت اولیه برگردانده می‌شود.
فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن خراسان رضوی خاطرنشان کرد: جهت جلوگیری هرگونه دخل و تصرف و زمین‌خواری، از طریق تماس با تلفن اطلاعات مردمی یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن به شماره‌های 33492181  و 33492182 با پیش‌کد 051 موضوع اطلاع رسانی شود.
انتهای پیام//ی.م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار