مدیر کل تامین اجتماعی استان کرمان گفت: ماهانه بیش از 100 میلیارد تومان تعهدات بلند مدت و کوتاه مدت به مستمری‌بگیران و بیمه شدگان این استان پرداخت می‌شود.

پرداخت ماهانه بیش از 100 میلیاردتومان به مستمری بگیران تامین اجتماعیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ علی حسینی‌ در دیدار با زاهدی نماینده مردم کرمان و راور و رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از افزایش 4 و نیم درصدی بیمه ‌شدگان تأمین اجتماعی در یک‌ سال گذشته دراین استان خبر داد و افزود: سازمان تامین اجتماعی در استان کرمان یک‌ میلیون و 400 هزار نفر از جمعیت استان را زیر پوشش دارد.

حسینی خاطر نشان کرد: در این استان بالغ بر 90 هزار خانوارمستمری ‌بگیر و با افراد تبعی بیش از 150 هزار نفر از خدمات سازمان بهره‌مند می‌شوند.

وی تعداد بیمه ‌شدگان اجباری را بیش از 289 هزار نفر در 41 هزار کارگاه فعال عنوان کرد و گفت: هزار کارگاه از این تعداد بالغ بر 50 نفر بیمه‌شده دارند.

حسینی به افزایش غیر متعارف حقوق مشمولان تامین اجتماعی در دو سال آخر خدمت به انگیزه افزایش مستمری بازنشستگی که از معضلات تامین اجتماعی است اشاره کرد.

انتهای پیام/ ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار