در آستانه سالگرد سقوط هواپیمای حامل فرماندهان ارتش و سپاه، یاد فرماندهان شهید در خرمشهر بزرگ داشته شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛در آستانه سالگرد سقوط هواپیمای c۱۳۰ حامل فرماندهان سپاه و ارتش، مراسم نکوداشتی برای بزرگداشت یاد و خاطره این فرماندهان شهید به ویژه شهید محمد علی جهان آرا فرمانده سپاه خرمشهر و خوزستان در دوران جنگ تحمیلی در سینما نخل خرمشهر برگزار شد.

رئیس هیئت رزمندگان و عاشقان ثارالله خرمشهر در این مراسم با یادآور شدن حادثه منجر به شهادت پنج فرمانده، گفت: بی شک آرامش امروز را مرهون همین فرماندهان رشید و شهید هستیم و برگزاری این مراسم یادبود در روزی که روز فرماندهان است کمترین کار در قبال این بزرگمردان است.

سرهنگ عبدالمجید عقیلی افزود: اگر امروز شهید جهان آرا زنده بود ناگفته های بسیاری از مقاومت ۴۵ روزه خرمشهر، سقوط و تصرف آن را بازگو می کرد و سوم خرداد برایمان دلچسب تر می شد.

در ادامه این مراسم، خاطراتی توسط رزمندگان دفاع مقدس روایت شد و در پایان، از برخی رزمندگان و نقش آفرینان در مقاومت ۴۵ روزه مقاومت خرمشهر تجلیل شد.

حجت الاسلام محمدجواد عادل پور امام جمعه موقت خرمشهر، ناخدا یکم عرشه نادر حمودی فرمانده پایگاه دریایی خرمشهر و آبادان، سرهنگ مجید حسین زاده فرمانده سپاه خرمشهر و برخی مدیران شهری در این آیین بزرگداشت حضور داشتند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.