یادآوری رشادت‌ها، جانبازیها و ایثار شهدای دفاع مقدس به منظور پرهیز از غفلت هاضروری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛ابراهیمی پور امام جمعه آبادان در یادواره شهدای دوم مهر آبادان با بیان اینکه حمله به آموزش و پرورش توسط بعثی ها پیام دارد، گفت: شاید آن روز این نوع نگاه بود که بخشی از اندیشه تبلیغ دین توسط معلمها و آموزش و پرورش انجام می شود و چنین هم بود.

حجت الاسلام علی ابراهیمی پور  افزود: به یاد داریم معلمانی را که برگه های کپی شده بیانیه ها و اطلاعیه های امام خمینی(ره) را در میان دانش آموزان توزیع می کردند، همین ها شاگردانی را تربیت کردند که اثرش در هشت سال دفاع مقدس،۴۵۰ دانش شهید در آبادان بود.

وی با بیان اینکه حمله به آموزش و پرورش آبادان بدون برنامه و هدف نبود، گفت: امروز نیز به آموزش و پرورش را به نحوی دیگر مورد هجمه قرار داده اند و در همین راستا نیاز به شهید صالحی ها، شهدای دوم مهر و شهدای دفاع مقدس داریم.

امام جمعه آبادان ، مطالعه اندیشه های ناب اسلام را ضروری خواند و افزود: امنیت امروزمان را مدیون شهدا هستیم و باید مجاهدتها و از جان گذشتگی های آنان در طول هشت سال دفاع مقدس را قدر بدانیم.

حجت الاسلام ابراهیمی پورگفت: همه به شنیدن حکایت جانبازیها به منظور پرهیز از غفلت در فضای امروزی تبلیغات مسموم دشمنان نیاز داریم.

وی ضمن تاکید بر رعایت قانون در تمامی ابعاد افزود: فضای آرامش، امنیت، شخصیت، بزرگ منشی و رشد با بی بند و باری، فساد و منفی چرخیدن در فضای مجازی به دست نمی آید، در کنار عبادت خداوند قدری هم زمان برای خواندن وصیت نامه شهدا صرف کنیم.

امام جمعه آبادان گفت:امروز دشمنان ولایت سعی در هجمه به سوی ولایت دارند و اگر چنین شود آرامش و امنیت در کل منطقه بر هم می خورد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.