مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: بیش از سه هزار یادواره شهداء در سطح مدارس استان کرمان در سال تحصیلی 95-94 برگزار شده است.

به گرازش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ محمد محسن بیگی از برگزاری بیش از سه هزار یادواره شهداء در سطح مدارس استان در سال تحصیلی گذشته خبر داد و افزود: کلاس های درس مدارس استان نیز به نام شهداء نام گذاری شده و رنگ و بوی شهادت مدارس استان را معطر کرده است.

محسن بیگی با اشاره به اقدامات ارزنده و موثر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در سال های اخیر خاطر نشان کرد: اعتماد مردم به نیروی ها مسلح قابل تقدیر و ستودنی است.

وی با بیان اینکه فرهنگ و مباحث فرهنگی موضوعاتی ریشه دار و عمیق هستند،تصریح کرد: تعامل، هماهنگی و هم افزاییدستگاه های مرتبط با فرهنگ، لازمه فرهنگ سازی موثر و کارآمد در کشور است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اینکه جداسازی فعالیت های آموزشی، پرورشی و اخلاقی موجب عدم تحقق اهداف تربیتی می شود، گفت: کارتربیتی، باید به صورت گروهی و با هماهنگی همه ی رکن ها صورت گیرد.

وی به عملکرد موثر بسیج در مدارس و آموزش و پرورش نیز اشاره کرد و افزود: فعالیت بسیج در آموزش و پرورش با سایر دستگاه های اجرایی متفاوت است و بسیج در تغییر رفتار و نگرش دانش آموزان در مدارس و جامعه موثر بوده است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار