استاندار کرمان از بازسازی اتوبوس های شهری کرمان توسط کارکنان اتوبوس رانی قدردانی کرد.

اقدام بازسازی اتوبوس های فرسوده کرمان درخور تحسین استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، علیرضا رزم حسینی در مراسم رونمایی از اتوبوس های بازسازی شده  شهری فرهنگسرای کوثر شهرداری کرمان گفت: خوشبختانه امروز دولت تدبیر و امید با سیاست‌های صحیح و منطقی در حوزه‌های اقتصادی، شرایطی ایجاد کرده که کشور زیر چتر اقتصاد مقاومتی بتواند به پیشرفت های چشمگیری دست پیدا کند.

وی افزود: روند توسعه و فعالیت های اقتصادی در کشور رو به جلو است و در این راستا اقدامات خوبی در استان کرمان صورت گرفته است.

رزم حسینی با اشاره به کار مهم و ارزشمندی که در سازمان اتوبوس‌رانی کرمان صورت گرفته است، تصریح کرد: داشتن شهری خوب و آباد در گرو مشارکت‌های مردمی است.

استاندار کرمان با بیان اینکه استان کرمان پتانسیل‌ها و قابلیت های خوبی برای سرمایه‌گذاری در همه حوزه های زیر ساختی، اقتصادی و خدمات رسانی دارد، گفت: اگر همدلی، هم زبانی و وحدت و نگاه توسعه‌ای در استان کرمان نبود، هیچ یک از این کارها و اقدامات صورت نمی گرفت.

رزم‌حسینی خاطرنشان کرد: مدیریت جهادی به معنای آن است که همه ما دست به دست هم دهیم و در راستای آبادانی کشورمان تلاش کنیم.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار