رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ‌بیله‌سوار اظهار داشت: در سه ماهه تابستان امسال آمار مسافران و گردشگران ورودی خارجی به کشور ۱۰۰ هزار و ۴۴۰ نفر بوده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ فرنام حامد در نشست با فرماندار شهرستان بیله‌سوار با اشاره به آمار ستاد هماهنگی خدمات سفر در شهرستان در سه ماهه تابستان 95 اظهار داشت: در سه ماهه تابستان امسال 7 هزار و 600 نفر در مراکز اقامتی شهرستان بیله‌سوار اقامت داشته‌اند.

وی گفت: در همین مدت تعداد 226 مورد بازدید نظارتی از مراکز اقامتی انجام و با توجه به تخلفات مشاهده شده در برخی مراکز 13 مورد تذکر اخطار به این واحدهای اقامتی متخلف در شهرستان بیله‌سوار ارائه شده است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان بیله‌سوار تعداد واحدهای اقامتی شهرستان را 14 واحد دانست و افزود: ظرفیت پذیرش برای این واحدها 342 نفر است و در ایام تعطیلات نوروزی و تابستان امسال 5 هزار بروشور و نقشه در بین مسافران توزیع شده است تا مراکز تاریخی و توریستی شهرستان به گردشگران و مسافران معرفی شود.

حامد در مورد آمار ورودی و خروجی گردشگران از گمرک و پایانه مرزی بیله‌سوار تصریح کرد: در سه ماهه تابستان امسال آمار مسافران ورودی ایرانی 17 هزار و 823 و آمار مسافران و گردشگران ورودی خارجی 100 هزار و 440 نفر بوده است.

وی در ادامه افزود: آمار گردشگران خروجی ایرانی 19 هزار و 591 و خروجی خارجی 99 هزار و 851 است که در مجموع 273 هزار و 705 نفر گردشگران ایرانی و خارجی از گمرگ و پایانه مرزی بیله‌سوار تردد کرده‌اند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.