فرماندار شهرستان مشگین‌شهر گفت: طولانی‌ترین پل معلق خاورمیانه در مشگین‌شهر به عنوان طرح مبتکر و خلاق کشور معرفی و از سوی رئیس جمهور تقدیر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ ابراهیم امامی با اشاره به طرح خلاقانه پل معلق گفت: از زمان راه اندازی این مجموعه نوین گردشگری در مشگین شهر به لحاظ اقتصادی، بهبود وضعیت معیشتی مردم و رشد سرمایه‌گذاری بخش خصوصی رشد بسیار چشمگیری را داشته‌ایم به طوری که شاهد جلب و جذب بخش خصوصی در عرصه‌های مختلف هستیم و هم اکنون 17 طرح گردشگری با اعتباری حدود 200 میلیارد تومان در حال اجراست.

وی با تقدیر از سرمایه‌گذار پل معلق و مدیرعامل سخت کوش این پروژه مهم گردشگری اظهار کرد: رشد و رونق چرخه اقتصادی در سطح شهرستان و حتی استان از فواید راه اندازی منطقه نمونه گردشگری خیاو تا گردولی نور سبلان است که اانتظار می‌رود در سایه حمایت‌های دولت یازدهم این پروژه در فازهای بعدی نیز در آینده ای نزدیک تکمیل و راه اندازی شود.

فرماندار شهرستان مشگین‌شهر افزود: سازه فنی مهندسی پل معلق توسط مهندسان و متخصصان بومی طراحی و ساخته شده که در سطح خاورمیانه به لحاظ طول و عرض و ارتفاع منحصر به فرد بوده و از زمان راه‌اندازی تا به حال میزبان خیل عظیم گردشگران از سراسر دنیا و ایران بوده است که یکی از عوامل جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی به مشگین‌شهر وجود پل معلق است.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: اردبیل ، پل ، معلق ، طرح ، مبتکر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.