به مناسبت روز جهانی جهانگردی، نمایشگاه دائمی عکس جاذبه ها، قابلیت ها و توانمندی های گردشگری و تاریخی شهرستان نیر افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان نیر گفت: نمایشگاه دائمی عکس جاذبه ها، قابلیت ها و توانمندی های گردشگری و تاریخی شهرستان نیر همزمان با روز جهانی جهانگردی پنجم مهرماه سال 95 در موزه نیر افتتاح شد.

جابر اسدی هدف از برگزاری این نمایشگاه را معرفی توانمندی ها و ظرفیت های گردشگری و تاریخی شهرستان نیر و جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی جهت سرمایه گذاری در مناطق نمونه گردشگری این شهرستان عنوان کرد و افزود: علاقمندان و گردشگران می توانند به صورت رایگان از ساعت 8 صبح تا 14 بعدازظهر از نمایشگاه مذکور بازدید کنند.

وی با اشاره به اینکه عکس های جاذبه ها و توانمندی های گردشگری شهرستان نیر به صورت چهار فصل تهیه شده است، اظهار داشت: درحال حاضر در نمایشگاه فوق، 44 تابلو عکس از جاذبه های گردشگری این شهرستان در دو فصل بهار و تابستان به نمایش گذاشته شده و بقیه عکس ها نیز در فصول پائیز و زمستان سال جاری تهیه خواهد شد.

وی افزود: شهرستان نیر دارای جاذبه های گردشگری و تاریخی بسیاری چون پل قرمز، دهکده صخره ای آباذر، سنگ افراشته های پیرنق، مناطق نمونه گردشگری بولاغلار نیر، سد یامچی، آّب گرم سبلان و قینرجه، کاروانسرای شاه عباسی است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.