فرمانده انتظامی استان گفت: طی یکسال اخیر در راستای مبارزه با پدیده قاچاق، 30 میلیارد ریال انواع کالاهای قاچاق در استان کشف و ضبط شده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سردار نورعلی یاری اعلام کرد: بیشتر این کالاها از سایر استان ها وارد ایلام شده که در این میان کالاهای سرمایه های دوباره به کشورهای مبدا صادر و سایر کالاها نیز بنابر تاکید رهبر معظم انقلاب معدوم شدند.

وی با اشاره به شعار همه با هم برای امنیت و آرامش در هفته نیروی انتظامی گفت: در این هفته در مجموع برگزاری 600 برنامه فرهنگی، ورزشی، اجتماعی و انتظامی در استان پیش بینی شده که همایش پیاده روی خانوادگی، دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگران، صبحگاه مشترک، همایش پلیس امنیت و اصناف و ارائه مشاوره های حقوقی و روانشناسی از مهمترین آنها است.  
 
وی افزود : با توجه به نزدیک شدن ایام اربعین حسینی مهمترین برنامه پیش روی پلیس استان تلاش برای برقراری نظم و امنیت مطلوب این ایام است و با همکاری تمامی حوزه های تخصصی همه توان خود را برای رفع مشکلات احتمالی در این حوزه بکار خواهیم بست.

سردار یاری مهمترین دغدغه پلیس را در زمینه اربعین مدیریت ترافیک برشمرد و تاکید کرد :  استاندارد نبودن جاده های ارتباطی استان باعث شده راه های مواصلاتی منتهی به مرز مهران جوابگوی حجم زیاد خودرو را نداشته و شاهد ترافیک سنگین در این مسیر باشیم.  

وی اضافه کرد: با وجود تلاش های که از مسیر حمیل به ایلام و از ایلام به مهران برای تعریض بخشی از جاده صورت گرفته ولی همچنان مشکلاتی در این حوزه وجود دارد که امیدواریم با هماهنگی تمامی ارگان ها نارسایی های سال های گذشته به حداقل برسد.




 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.