فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان گفت: شهدا و جانبازان با اهدای جان و مال وسلامت خود، باعث عزت و آبروی انقلاب در عرصه های ملی و جهانی شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان در یادواره آبروی محله شهید حاج صارم طهماسبی و شهدای شهرک شهید محمدباقر صدر در آبدانان، حاج صارم را فردی نستوه و رزمنده ای انقلابی دانست و اعلام کرد : شهید طهماسبی، رزمنده ای شجاع با دید سیاسی انقلابی بود که درس اخلاق را از نهج البلاغه امیرالمؤمنین(ع) و روحیه معنوی را از قرآن کریم آموخت.

سردار حسینی صارم طهماسبی را از جمله افراد محدودی دانست که هم قبل از انقلاب یکی از چهره های انقلابی مبارز با رژیم پهلوی بود و در همان سال ها در لبنان دوره های چریکی آموخت و در خارج از مرزهای ایران هم با رژیم صهیونیستی به مبارزه پرداخت و در دوران دفاع مقدس نقش بسزایی در حق مقدم جبهه ها داشت.

وی گفت : آن ها آمدند تا ساختار سیاسی، تازه مستقر شده و نوپای انقلاب را برچیند و کشور گشایی کنند، آمدند تا ژاندرام خلیج فارس شوند اما صارم و صارم ها جان دادند و امروز شرایط به شکل دیگری است و هیچ کس جرأت تعرض به یک وجب از خاک میهن اسلامی ندارد.

سردار حسینی با بیان اینکه هیچ پاداشی بالاتر از شهادت برای حاج صارم نبود، تاکید کرد : رزمندگانی همچون صارم ها، در دانشگاه امیرالمؤمنین (ع) و امام (ره) در کلاس و مکتب امام حسین (ع) درس گرفتند و در عاشورای امام خمینی (ره) در جبهه های حق علیه باطل درس پس دادند.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان اظهار کرد : مردان رزمنده، شجاعت و ایثار را از مکتب امام حسین (ع) آموختند و زنان ما درس استقامت و صبر را از حضرت زینب (س) آموختند.




 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.