مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین گفت: استان های گیلان و البرز امکانات فنی ـ رسانه ای خود را برای پوشش مطلوب سفر ریاست جمهوری در اختیار استان قزوین قرار می دهند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ معصومی فر گفت: صداوسیمای مرکز قزوین تمامی امکانات و تجهیزات فنی خود را برای پوشش مطلوب سفر ریاست جمهوری به استان بسیج کرده است و از استان های البرز و گیلان هم برای پوشش این رویداد کمک می گیرد.

مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین افزود: بمنظور ارسال به موقع صداو تصویر به شبکه های سراسری و شبکه قزوین تجهیزات فیبر نوری در 7 نقطه قزوین بررسی و 12 استودیو زنده  هم برای برقراری ارتباط رادیویی و تلویزیونی جانمایی شده است.

 معصومی فر خاطر نشان کرد: 6 دستگاه واحد سیار رایویی و تلویزیونی و 3 دستگاه (اس. ان. جی)  برای پوشش خبری ـ رسانه ای سفر ریاست جمهوری به استان آماده شده است که 15 تیم گزارشگری و تصویر برداری از معاونت های سیما، صدا و خبر هم برای انعکاس شور و حال مردمی سفر پیش بینی شده است تا این رویداد را بصورت مطلوب پوشش دهند.

وی همچنین اظهار داشت: صداوسیمای مرکز قزوین در ارسال تصاویر سفر ریاست جمهوری از سامانه ی (4g) بهره می گیرد که این سامانه برای اولین بار بدست کارشناسان و مهندسان صداوسیمای مرکز قزوین در کشور طراحی شده و دارای ضریب اطمینان بالا و قابلیت ارسال تصویر را از طریق تلفن همراه دارد.

مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین گفت: هماهنگی لازم با شبکه های سراسری برای پوشش رسانه ای و انعکاس سفر ریاست جمهوری در این شبکه ها صورت گرفته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.