رییس بنیاد شهید و امور ایثار گران با خانواده شهدا ،آزادگان وجانبازان در قزوین دیدار کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ حجت الاسلام والمسلمین شهیدی امروز با خانواده شهیدان علی و رمضانعلی یارمحمدی ٬  سعید جدلی ها جانباز ۷۰درصد و علیرضا اصلانی مهر جانبازی  که ۱۲۱ماه و ۱۵روز اسیر بوده است دیدار و با آنها گفتگو کرد.

دیدار رییس بنیاد شهید و امور ایثار گران با خانواده شهدا

نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این دیدارها گفت:خانواده های شهدا و ایثارگران افتخار کشورند و عزت امروز انقلاب اسلامی در گرو فداکاری آنهاست.

حجت الاسلام والمسلمین شهیدی افزود: اگر امروز ایران اسلامی در امنیت کامل و آسایش به سر می برد به پاس زحمات و مقاومت خانواده شهدا و ایثارگران است.

وی اضافه کرد:همه ملت ایران اسلامی مدیون خون شهدا و جانفشانی رزمندگان است و دیدار با خانواده معزز شهدا و ایثارگران نشان از قدردانی از آنهاست.

حجت الاسلام و المسلمین شهیدی در ادامه به فرمایش مقام معظم رهبری در باره دیدار با خانواده بزرگ ایثارگران در کشور اشاره کرد و گفت: معظم له به کرات بر سرکشی به خانواده شهدا و جانبازان و ایثارگران توصیه کرده اند و این امر نشان از زنده و پویا بودن این خانواده ها در جامعه است.

دیدار رییس بنیاد شهید و امور ایثار گران با خانواده شهدا

معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران ، شجاعت٬ جسارت٬ جرأت و از خودگذشتگی را ویژگی بارز ایثارگران دانست و افزود: باید دلاوری ها و جانفشانی های رزمندگان نوشته و خاطرات آنها ثبت شود تا آیندگان بدانند که برای ایستادگی ایران چه جوان هایی از خود گذشتند و جان خود را فدای این آب و خاک کردند .

حجت الاسلام و المسلمین شهیدی به ایثار و از خودگذشتگی همسران جانبازان هم اشاره کرد و افزود: ایثارگری همسران جانبازان کمتر از ایثار و رشادت جانبازان نیست و این را زمانی می توان درک کرد که هدفشان را در ازدواج با جانبازان دانست و این در دوران بعد از دفاع مقدس به عینه دیده می شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار