مدیر امور نظارت و ارزشیابی بیمارستان های کهگیلویه و بویراحمد گفت: 130میلیارد ریال از سال گذشته تاکنون برای هتلینگ پنج بیمارستان استان هزینه شده است.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ کیان دهراب پور گفت: این پنج بیمارستان شامل امام سجاد (ع)، شهید بهشتی و شهید رجایی یاسوج، امام خمینی (ره) دهدشت و شهید رجایی گچساران است.

وی گفت: 10 میلیارد ریال از این میزان اعتبار مربوط به 6 ماه نخست سالجاری است.

مدیر امور نظارت و ارزشیابی بیمارستان های کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تعداد تخت های ویژه بیمارستانی در این استان در سه سال اخیر از 41 مورد به 83 مورد رسیده است.

دهراب پور افزود: علاوه بر بیمارستان های نیمه تمام 283 تختخوابی یاسوج و 2 بیمارستان 96 تختخوابی شهر دوگنبدان و شرکت نفت و گاز گچساران در هر کدام از شهرهای این استان نیز یک بیمارستان در حال ساخت است.

وی ابراز داشت: امکانات و تجهیزات پزشکی برخی بیمارستان های کهگیلویه و بویراحمد به دلیل فرسودگی جوابگوی نیازهای بهداشتی و درمانی بیماران نیست.

مدیر امور نظارت و ارزشیابی بیمارستان های کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیمارستان شهید بهشتی یاسوج با قدمت بیش از 40 سال با کمبود برخی امکانات و یا فرسودگی تجهیزات پزشکی مواجه است که باید برای رفع این مشکل چاره اندیشی شود.

دهراب پور اظهار داشت: تخت های مصوب بیمارستان شهید بهشتی یاسوج در زمان بهره برداری آن 21 مورد بود در حالی که این تعداد با بیش از 10 برابر افزایش هم اکنون به 221 مورد رسیده است.


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.