معاون استانداریزد برترویج فرهنگ ورزش در بین اقشار مختلف مردم جامعه تاکیید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ محمد علی طالبی معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد ، ترویج فرهنگ ورزش در بین اقشار مختلف مردم جامعه با بهره گیری از ظرفیت های مختلف موجود در استان یزد را به عنوان یک عمل مهم مورد تاکید قرار داد.

 طالبی گفت: برای استفاده عموم مردم از فضاهای ورزشی در استان باید بصورت دقیق مشخص شود که دستگاه های اجرایی دارای چه امکانات برای بهره گیری همگان از آنها هستند .

وی با بیان اینکه علیرغم اهمیت موضوع هنوز یک آمایش در این زمینه انجام نشده بر تشکیل یک کمیته برای بررسی و تحقق آن به عنوان یک ضرورت تاکید که نقش ارزشمندی در گسترش ورزش استان خواهد داشت.

طالبی افزود: هم اکنون برخی فضاها و امکانات مناسب ورزشی در برخی دستگاه های اجرایی و اداره ها وجود دارد که به راحتی و با هزینه جزیی می توان در اختیار عموم مردم استان قرار داد.

وی در ادامه همچنین به وجود سالن مناسب ورزشی در دانشگاه حضرت امام علی(ع) یزد و دسترسی آسان آن برای عموم مردم اشاره کرد .

همچنین در این نشست شهردار یزد در گزارشی به برخی از اقدام های انجام گرفته در خصوص گسترش ورزش در سطح محله های زیر پوشش اشاره و گفت: توسعه ورزش در مناطق محروم یزد جزو برنامه های مهم شهرداری است.

محمدرضا عظیمی زاده گفت: برای ساخت 20 فضای ورزشی در سطح محله های مختلف شهرستان یزد فعالیت های خوبی انجام گرفته و با قوت برای اجرای شدن آن امسال 30 میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است .

وی رویکرد اصلی شهرداری یزد را در ایجاد فضاهای مناسب ورزشی و همچنین توزیع عادلانه امکانات در سطح مناطق مختلف این شهر ذکر کرد که موضوع با جدیت در حال پیگیری است .

استان یزد 47 هیات ورزشی و افزون بر 50 هزار نفر زیر پوشش بیمه ورزشی هستند.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار