به دنبال افزایش آگاهی در خصوص فواید ایستادن و انجام حرکات کششی هنگام انجام کار، شرکت‌های ژاپنی به دنبال تغییر الگوهای قدیمی هستند.

راهکار غول خدمات اینترنتی ژاپنی برای کمتر نشستن کارمندان
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ژاپن تایمز، به دنبال افزایش آگاهی در خصوص فواید ایستادن و انجام حرکات کششی هنگام کار، هر روز بر تعداد شرکت‌های ژاپنی که به دنبال تغییر الگوهای قدیمی محیط کار هستند اضافه می‌شود.  

در دفاتر اصلی «راکوتن،» شرکت ارائه‌دهنده خدمات اینترنتی ژاپنی، میزهایی کارمندان به شکلی طراحی شده است که علاوه بر نشستن به آن‌‌ها امکان ایستادن می‌دهد. ارتفاع این میزها را می‌توان به دلخواه تغییر داد.

به دنبال افزایش تعداد کارکنان خارجی راکوتن و کوتاه بودن ارتفاع میزها برای آن‌ها، این شرکت بزرگ اینترنتی جهان استفاده از این میزها را آغاز کرد. 

مهندسان از جمله افرادی بودند که از این طرح استقبال زیادی کردند. سایر کارمندان نیز از این که می‌توانند هنگام کار بایستند، خرسندند و اعتقاد دارند این مسئله ارتباطات را تسهیل می‌کند و باعث شکل‌گیری ایده‌های نو می‌شود.

راکوتن، بزرگترین سایت تجارت الکترونیکی در ژاپن و همچنین یکی از بزرگترین شرکت‌های اینترنتی دنیا محسوب می‌شود. «فوجیکورا،» شرکت تجهیزات الکتریکی ژاپنی، نیز میله‌های ورزشی در دفاتر خود نصب کرده است تا کارمندان هر زمان که بخواهند بتوانند از آن آویزان شوند و حرکات ورزشی انجام دهند. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار