اهواز؛

کسب 58 رتبه بین المللی وکشوری توسط پژوهشسرای دزفول

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول از کسب 58 رتبه برتر بین المللی ،کشوری و استانی توسط پژوهشسرای این شهرستان خبر داد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ عبدالامیر محتشمی راد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول روز دوشنبه در آئین افتتاح ساختمان مرکز رشد جوان بسیج دزفول ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد وخاطره شهدا گفت:مرکز رشد جوان محلی مناسب برای پرورش و رشد نوآوران و مخترعان به سمت تجاری سازی شرکت های دانش بنیان به منظور رشد و بالندگی و تحقق اقتصاد مقاومتی است.

وی شتاب بخشیدن به تحقیق ،جذب ذهن برتر و استفاده از اساتید دانشگاهی را از اهداف این مراکز دانست و گفت:ارائه مشاوره تخصصی،مدیریتی،حقوقی از سوی اساتید دانشگاهی و ارائه تسهیلات برای طرح های نو و ارائه تجهیزات و آزمایشگاه از جمله خدمات این مرکز به نوآوران و مخترعان می باشد.

سرهنگ محتشمی اتصال نخبگان به صنعت را از دیگر اهداف این مراکز عنوان کردوبیان داشت:پژوهشسرای جوان بسیج دزفول از سال 93 آغاز به کار کرده و در مدت 2 سال گذشته 58 رتبه بین المللی ،کشوری و استانی را کسب کرده است و در جشنواره های مختلف اختراعات و اکتشافات شرکت داشته است.

وی تاسیس برنامه رادیویی رویش با رویکرد معرفی نخبگان را از دیگر فعالیت های انجام شده بسیج در این راستا عنوانداشت و گفت:تاکنون 130 مخترع در دزفول شناسایی و تحت پوشش این مرکز قرار گرفته اند و 40 کارگاه آموزشی برای مخترعان برگزار شده است .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول اظهار امیدواری کرد در سال اقتصاد مقاومتی بتوانیم در جهت تجاری سازی طرحهای نخبگان گام های بلندی برداریم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.