دبیر نظام مشارکت شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت: پیشنهادهای کارکنان این شرکت 9 هزار و 400میلیارد ریال سود و صرفه جویی برای نفت و گاز این شهرستان به همراه داشته است.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ علی نارکی در آیین تجلیل از برترین های نظام مشارکت این شرکت در گچساران اظهار داشت: بیش از 48 هزار و 400 پیشنهاد در 15 سال گذشته از سوی کارکنان این شرکت به دبیرخانه نظام ارائه شد که از این تعداد 2 هزار و 78 پیشنهاد تصویب شده است.

وی گفت: تاکنون از این تعداد طرح یکهزار و 817 پیشنهاد عملیاتی شده و یکهزارو 354 پیشنهاد نیز در دست اقدام است.

دبیرنظام پیشنهادات شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران افزود: هشت هزار و 932 پیشنهاد در سالهای 93 و 94 به دبیرخانه نظام پیشنهادات شرکت بهره برداری نفت و گاز این شهرستان ارائه شد که 233 پیشنهاد آن اجرایی شده است.

نارکی بیان کرد: سیستم مدیریت در نظام مشارکت به گونه ای طراحی شده که تمام کارکنان و افراد شاغل در یک شرکت یا سازمان با تشکیل کارگروه های تخصصی در رشته های خاص نظرات و پیشنهادهایی را ارائه می دهند.

وی گفت: نظام مشارکت تغییر یافته و گسترش آن در مدیریت های خرد و کلان از اهمیت ویژِه ای برخوردار است.

هفت هزار نفر نیروی ماهر، نیمه ماهر و متخصص در شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران مشغول به کار هستند.

منطقه نفت خیز گچساران در سال 1302 هجری شمسی مورد مطالعه قرار گرفت و در سال 1318 تولید نفت از مخزن این شهرستان از چاه شماره 13 آغاز شد.

این شرکت وظیفه استخراج و بهره برداری از 18 میدان نفتی را بر عهده دارد که بخش اعظم آن مربوط به میدان نفتی گچساران است.

این شهرستان دومین شرکت تولید کننده نفت در منطقه جنوب کشور است و افزون بر 20 درصد نفت ایران در حوزه نفتی گچساران تولید می شود.


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.