سردار وحیدی در پاسخ به باشگاه خبرنگان جوان:

آمریکا با ایجاد منطقه پرواز ممنوع به دنبال کنترل راهبردی سوریه است

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی گفت: آمریکا و هم‌پیمانانش به دنبال آنند که مانع پرواز هواپیماهای سوری شوند تا به با این روش به تروریست‌ها کمک شود.

آمریکا با ایجاد منطقه پرواز ممنوع به دنبال کنترل راهبردی سوریه استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سرتیپ احمد وحیدی رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی در حاشیه مراسم آغاز سال تحصیلی 95-96 دانشگاه عالی دفاع ملی که صبح امروز یکشنبه(4 مهرماه) در دانشگاه عالی دفاع ملی برگزار شد، در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران جوان، درباره سازوکار ایجاد منطقه امن پرواز ممنوع توسط آمریکا گفت: آمریکا و هم‌پیمانانش در سوریه با تلاش برای ایجاد منطقه امن پرواز ممنوع به دنبال کنترل راهبردی سوریه هستند.

وی افزود: کنترل راهبردی سوریه از سوی آمریکا به معنی کمک مستقیم به تروریست‌های تکفیری است، آمریکا و هم‌پیمانانش به دنبال آنند که هواپیماهای سوری پرواز نکنند تا به با این روش به تروریست‌ها کمک شود.

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی در پاسخ به سوالی درباره اینکه در سال تحصیلی جدید چه اقدماتی انجام شده خاطر نشان کرد: در دانشگاه عالی دفاع ملی در سطح دکتری 15 رشته گرایش وجود دارد که دانشجویان دوره‌های آموزشی و پژوهش محور تحصیل می‌کنند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار