وحشت بان کی مون از تشدید عملیات نظامی در سوریه

دبیرکل سازمان ملل متحد از تشدید دلسرد کننده عملیات نظامی در شهر حلب سوریه به وحشت افتاده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ سخنگوی بان کی مون روز شنبه اعلام کرد: دبیرکل سازمان ملل متحد از تشدید دلسرد کننده عملیات نظامی در شهر حلب سوریه به وحشت افتاده است.

به گزارش خبرگزاری رویترز از نیویورک، استفان دوجاریک گفت: از دو روز پیش که خبر تهاجم ارتش سوریه به شرق حلب اعلام شد، گزارش های مکرری درمورد حملات هوایی ازجمله با استفاده از سلاح های آتش زا و مهمات پیشرفته نظیر بمب های سنگرشکن، انتشار یافت.'

گفتنی است بان کی مون در نشست هفته گذشته سازمان ملل در مورد سوریه گفت: جامعه بین الملل در سوریه شکست خورده است. مردم سوریه نسبت به از دست رفتن کشورشان نگران هستند‎. قوانین بین المللی، به طور آشکار در سوریه نقض می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۲۱:۰۵ ۰۴ مهر ۱۳۹۵
الان که تروریست ها پی در پی شکست و ب هلاکت می رسند دبیر کل سازمان ملل ب یاد دلسوزی و ابراز نگرانی می کند . یکی نیست بگه اقای بان کی وو قبل از آغاز این جنگ و بعد از اون همه جنایت های این تروریست های حمایت شده و بعد از ان تصرف های اولی که داعش و دیگر گروهها بدست اورد و خنده بر اب های حامی هایشون اورد شما کجا بودیند و اون موقع این همه بیانیه و ابراز دلسوزی و نگرانی نمی کردید، و باعث تاسف و شرم آور هست که این سازمان ملل و اون منشور های ان برای حمایت و محافظت از مردم و انسان های بی گناه و بی دفاع در برابر متجاوزین هست ولی الان شاهد این هستیم که برعکس شده و چشم تان برروی جنابت های اسرائیل در فلسطین ، عربستان در یمن و سوریه و عراق و جنابت های گروه های تروریستی حمایت شده امریکا بسته اید و جالب اینکه ب جای ممحکوم کردن داعش و فشار ب ان ،دولت سوریه را محکوم و فشار میارید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۴ ۰۴ مهر ۱۳۹۵
بره بمیره این بان کی مون مسخره وقتی تروریست ها در خطرند احساس خطر میکند البته تقصیر نداره چون حامی تروریستها هستند.
United States of America
ناشناس
۰۹:۴۴ ۰۴ مهر ۱۳۹۵
بازهم با یک ابرازتاسف خشک وخالی موضوع حل خواهدشد.به خدامن حاضرم هیچ پولی ازسازمان ملل نگیرم ودرتمام بحدان های جهانی اظهارتاسف کنم.درست مثل بان کی مون.
آخرین اخبار