رئيس پليس آگاهي استان از كشف 20 مورد سرقت وسايل و محتويات داخل خودرو و دستگيري 2 نفر سارق و چهار نفر مالخر در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛سرهنگ "محمدرضا اميري" بيان داشت: در اجراي دستورالعمل ابلاغي پليس آگاهي ناجا، طرح طرح استاني مبارزه با سارقان داخل خودرو و قطعات خودرو با تدوين دستورالعمل مربوطه و تعيين وظايف هريک از يگان هاي اجرايي و ابلاغ قبلي به آنان، در سطح انتظامي استان کرمانشاه به مرحله اجرا درآمد.

وي گفت: در اين راستا  با استفاده از توان عملياتي پليس آگاهي و ساير يگانهاي انتظامي، اجرای اين طرح منجر به کشف 20 مورد سرقت وسايل و محتويات داخل خودرو،  کشف 22 عدد باطري مسروقه خودرو، كشف 10 حلقه لاستيک مسروقه خودرو، پنج دستگاه ضبط و صوت مسروقه خودرو، دستگيري 2 نفر سارق وسايل و داخل خودرو، دستگيري چهار نفر مالخر وسايل ، قطعات و محتويات مسروقه خودرو شد.    

رئيس پليس آگاهي كرمانشاه در پايان ضمن تقدير از مقامات قضائي و بيان تعامل بسيار خوب با آن مرجع به مردم توصيه كرد: خودروي خود را به صورت روشن در هيچ محلي و حتي براي ثانيه اي رها نکنند و از تجهيزات ايمني لازم و سوئيچ مخفي براي خودرو خود استفاده کنند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.