شهردار تهران با بیان اینکه مجموعه مدیریت شهری اصرار دارد که نمایشگاه‌هایی با بیش از 200 هزار نفر برگزار شود، گفت: نمایشگاه مطبوعات در شهر آفتاب برگزار نمی‌شود.

نمایشگاه مطبوعات در شهر آفتاب برگزار نمی شودبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد باقر قالیباف شهردار تهران در مراسم افتتاح چهاردهمین نمایشگاه فرهنگی عطر سیب(هیئت‌ها، مساجد و حسینه‌های شهر تهران) که امروز (شنبه) در بوستان بزرگ ولایت برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این نمایشگاه سعی شده است تا همه امکانات مورد نیاز هیئت‌های عزداری و پشتیبانی لازم از آنها به عمل آید.
 
وی افزود: این نمایشگاه به عنوان مرکزی فرهنگی و محتوایی است که می‌تواند در مباحث فرهنگی، اجتماعی، محتوایی و تامین امکانات برای هیئت‌های عزاداری کمک کند و وسیله‌ای باشد تا همه هیئت‌ها و حسینیه‌ها تا قبل از آغاز محرم برای عزاداری سالار شهیدان آماده شوند.
 
شهردار تهران گفت: چمران و مجموعه مدیریت شهری اصرار دارند که نمایشگاه‌هایی با بیش از 200 هزار نفر برگزار شود.
 
قالیباف تصریح کرد: جلسات متعددی را با وزیر صنایع برگزار شد و در آن اهداف خود را که شامل ترافیک و آلودگی هوا است، مطرح کردیم.
 
وی در پاسخ به این سوال که آیا نمایشگاه مطبوعات در شهر آفتاب برگزار می‌شود، یا نه گفت: نمایشگاه مطبوعات در شهر آفتاب تشکیل نمی‌شود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار