شهردار تهران گفت: مشکلات کارکنان آتش نشانی در سه حوزه مسکن، درمان و امنیت شغلی حل خواهد شد.

مسکن آتش نشان‌ها در اولویت کارهای شهرداری استبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،محمد باقر قالیباف ،شهردار تهران در مراسمی که به مناسبت بزرگداشت 7 مهر روز آتش نشان عصر امروز ( چهارشنبه) در سالن همایش های برج میلاد برگزار شد ، اظهار داشت: امروز بعد از 11 سال خدمت من در شهرداری تهران، اولین جلسه ای است که  در بین خانواده های آتش نشانی حضور پیدا کرده ام.

وی افزود: یکی از تقارن های زیبا در این روز بزرگ همزمانی بزرگداشت 7 مهر ماه و روز آتش نشان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس است.

شهردار تهران گفت: در هفته بزرگداشت دفاع مقدس از شهدای گرانقدری که در این دوران ایثار و گذشت کردند و جان خود را برای حفظ وطن و انقلاب اسلامی فدا کرده اند یاد می کنیم و به آن ها افتخار میکنیم چرا که زندگی، امنیت و استقلال خود را مدیون خون پاک این شهیدان هستیم .

قالیباف در ادامه تصریح کرد: امروز نیز مفتخریم که همسنگر کسانی هستیم که با الگو گرفتن از فرهنگ ایثار و گذشت همانند شهیدان دوران هشت سال دفاع مقدس که پیروزی را به ملت هدیه دادند   و مفتخریم که شهید عباسی ها و قانعی ها را که در این دوران سال ها پس از جنگ تحمیلی با مجاهدت ها و ایثار به مردم خدمت کرده اند و جان و مالشان را فدای همنوعان خود کرده اند. 

وی افزود:امروز هر چه از روحیه مقاومت و ایستادگی ، استقلال، عزت و اقتدار در کشور بگوییم همه مدیون دوران هشت سال دفاع مقدس است که عناصر مهم همبستگی و وفاق ملی در کنار یکدیگر قرار گرفته و هویت ملی ما را ساخته اند.

شهردار تهران گفت: این مساله امروز  در حوزه آتش نشانان بسیار شکوفا است.

قالیباف در ادامه تصریح کرد: وقتی در 7 مهر ماه سال 84  وارد جمع آتش نشانان شدم حس قرابت و نزدیکی بیشتری را نسبت به سایر بخش های شهرداری داشتم که این نیز به علت روحیه خدمتگذاری ، ایثار ، گذشت، نظم و آموزشی است که همانند دوران دفاع مقدس در سازمان آتش نشانی وجود دارد.

وی افزود:آتش نشان بودن تنها یک شغل نیست و یک عشق است که کمتر در شغل های دیگر دیده می شود.

شهردار تهران گفت:بدون شک ضوابط سازمانی، آموزش ، تجهیزات، انضباط در این کار موثر است و پایه کار عشق به زندگی، همنوعان ، مردم ، محبت و خدمتی است در همکاران آتش نشان وجود دارد.

قالیباف در ادامه تصریح کرد:آتش نشانان در عرصه های مختلف قهرمانان اصلی شهر هستند و کسانی اند که برای سعادت جامعه خود از زندگی، جان ، مال و سلامتی گذشت میکنند و هیچ گونه منتی را بر سر کسی از پیرترین عضو جامعه تا خردسال ترین آن ها ندارند.

وی افزود: شهرداری تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات معیشتی کارکنان آتش نشانی در سه حوزه مسکن، درمان و امنیت شغلی انجام می دهد و بحث رسیدگی و حل معضل مسکن در اولویت کارهای شهرداری است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار