مدیر اجرایی سرشماری عمومی نفوس و مسکن ماکو در جلسه ستاد هماهنگی این طرح گفت : بر اساس قانون تمامی وزارتخانه ها ، سازمانها و دستگاهها موظف به همکاری با مرکز آمار ایران هستند .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، دومین جلسه ستاد هماهنگی برگزاری سرشماری عمومی نفوس و مسکن به ریاست فرماندار و با حضور تعدادی از مسئولین ادارات در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

شاهین علیزاده فرماندار و مدیر اجرایی سرشماری عمومی نفوس و مسکن شهرستان ماکو در این جلسه با تقدیر از تلاش ها و زحمات اعضای ستاد گفت : تمامی اقدامات و تدابیر لازم برای اجرای سرشماری نفوس و مسکن از 3 مهر ماه صورت پذیرفته است و امید است اقشار مختلف مردم با مشارکت پرشور خود در این طرح شرایط را برای برنامه ریزی درست و دقیق مسئولان برای آینده کشور فراهم آورند.

وی با بیان اینکه در شهرستان ماکو 23 مامور آمارگیر برای اجرای سرشماری نفوس ومسکن همکاری خواهند کرد گفت : ثبت نام از متقاضیان همکاری به پایان رسیده است و بعد از بررسی سوابق کاری و علمی ثبت نام کنندگان نفرات برای همکاری در سرشماری حضوری از 25 مهر تا 25 آبان ماه انتخاب خواهند شد.

فرماندار ماکو با اشاره به اهمیت سرشماری عمومی نفوس و مسکن افزود : سرشماری یکی از قدیمی ترین روش های جمع آوری اطلاعات برای تصمیم گیری است که سابقه آن در جهان به حدود 6000 سال قبل برمی گردد و در ایران اولین سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال 1335 توسط اداره آمار عمومی وابسته به وزارت کشور اجرا شد.

مدیر اجرایی سرشماری عمومی نفوس و مسکن شهرستان ماکو از اعضای ستاد خواست از تمام ظرفیت خود برای مشارکت حداکثری مردم در سرشماری اینترنتی و حضوری استفاده کنند.

در ادامه این جلسه موارد و مسائل پیش روی سرشماری عمومی نفوس و مسکن مورد بحث و بررسی قرار گرفت .

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.