نشست توجیهی دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی تکاب در خصوص سرشماری نفوس و مسکن سال 1395 با حضور معاون فرماندار تکاب برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛در این نشست عباسی با اشاره به اهمیت سرشماری نفوس و مسکن سال 1395 گفت: دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها نقش بسیار مهمی در برگزاری موفقیت آمیز سرشماری نفوس و مسکن سال 95 خواهند داشت و در این راستا همکاری با مأموران سرشماری امری ضروری است.

وی افزود: دهیاران علاوه بر ایجاد زمینه‌های مناسب همکاری روستائیان با ستاد سرشماری نفوس و مسکن، اهالی روستاها را نسبت به اهمیت سرشماری آشنا نموده و آنان را به ثبت نام در سرشماری اینترنتی ترغیب نمایند.

معاون فرماندار ادامه داد: سرشماری اینترنتی برای نخستین با در کشور انجام می‌شود که علاوه بر کاهش هزینه‌های سرشماری موجب ارتقای سطح کیفی این سرشماری خواهد شد.

عباسی تصریح کرد: سرشماری دقیق و ارائه آمار صحیح از سوی خانوار‌ها برنامه‌ریزی مناسب و آینده‌ای روشن را برای کشور رقم خواهد شد.

در ادامه این نشست همچنین اعضای ستاد سرشماری نفوس و مسکن به ارائه توضیحات لازم به دهیاران پرداخته و اقلام و پوسترهای مربوط به این سرشماری بین دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی توزیع شد.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.