به مناسبت عید بزرگ غدیر خم برنامه های فرهنگی در حرم شاهچراغ (ع) برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حجت‌ الاسلام و المسلمین احمد سلامی معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) گفت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌ های عید سعید غدیرخم در حرم مطهر شاهچراغ (ع) قرائت خطبه غدیر است که ساعت 8 صبح فردا سه‌ شنبه با نوای مهدی فرهمندآزاد در حضور خدام، زائران و مجاوران آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) در شبستان امام خمینی( ره) حرم مطهر قرائت می‌ شود.
وی از دیگر برنامه ‌های عیدولایت در آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) را برگزاری نمایشگاه غدیر با عنوان دریای خوبی ‌ها عنوان کرد و افزود: در این نمایشگاه وقایع غدیر در قالب تابلو های مصور در دو بخش خواهران و برادران به زائران معرفی می ‌شود.
سلامی با بیان اینکه طوری برنامه‌ریزی شده که زائران آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) در 10 پرده با واقعه غدیر و اهمیت آن آشنا شوند گفت: در کنار این نمایشگاه نیز نقاشی کودکان با موضوع غدیر انجام میشده و بنیاد بین المللی غدیر نیز به عرضه کتاب‌ نهج‌البلاغه و غدیر با تخیفیف 50 تا 60 درصد می‌ پردازند.
وی خاطرنشان کرد: همچنین از ساعت 9 صبح روز عیدسعید غدیرخم نیز با همکاری سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیراز، هنرمندان نقاش و خوشنویس شیرازی صحن امام جواد(ع) آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) به تصویرسازی واقعه غدیر با عنوان شمیم ولایت می‌ پردازند.
معاون تبلیغات و ارتباطات آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) در پایان از تمام شهروندان شیرازی برای شرکت در مراسم قرائت خطبه غدیر و همچنین ویژه برنامه‌ های این عید خجسته دعوت کرد.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.