فرماندار ارومیه در ابتدای صف پاک‌سازی از طبیعت حاضر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ارومیه گفت: فرماندار ارومیه بهمراه جمعی از دوستداران طبیعت اقدام به پاک‌سازی جاده چی چست کردند.

مختارخانی گفت: در این برنامه که به پیشنهاد تشکل مردم نهاد ناجیان نبض زمین آذربایجان غربی و با حمایت فرمانداری و شهرداری ارومیه، محیط زیست ، اداره راه و شهرسازی برگزار شد، عباس حسن خانی فرماندار ارومیه و علیرضا ملامحمدزاده معاون سیاسی امنیتی فرماندار ، رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ارومیه، مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری و جمعی از دهیاران نیز حضور داشتند.

وی افزود: این برنامه با شعار استقبال از میهمانان جشنواره انگور و با هدف توسعه توریست در جاده گلمانخانه و با حضور 50 نفر و جمع اوری 200 کیسه زباله برگزار شد .

فرماندار ارومیه در پایان مراسم و در صحبتهای خود گفت: طبیعت در وضعیت خطرناکی هست و از اینکه این موسسه، مردم و مسولان را وادار میکند در کنار هم به کمک طبیعت بشتابند جای تقدیر و تشکر دارد ما با دیدن اینها انرژی و نیرو میگیریم . متاسفانه کشور ما جزو تولید کننده های زباله هست و بی مهابا زباله ها را در همه جا رها میکنیم که باید با فرهنگسازی و کمک دولت و خود مردم جلو این کار گرفته شود.

فرزانه راجی فر مسئول تشکل مردم نهاد ناجیان نبض زمین آذربایجان غربی هم گفت:از حضور مسئولین شهری در این حرکت فرهنگی تشکر می کنیم و امیدواریم با حضور یکپارچه مردم و همراهی هم بتوانیم به کاهش تولید زباله و داشتن طبیعتی بدون زباله دست یابیم.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.