همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس رقابت‌های تکواندوی قهرمانی دختران قم در رده‌های سنی مختلف برگزار شد و برترین‌های این مسابقات مورد تقدیر قرار گرفتند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛مسابقات قهرمانی تکواندوی استان قم در گروه دختران با شرکت تکواندوکارانی از باشگاه‌های مختلف در رده کمربند سبز و آبی برگزار شد و از نفرات برتر این مسابقات تجلیل شدند.

 این رقابت در ۳ شیهاپ چانگ چانگ به میزبانی خانه تکواندو شهیدان برجعلی زاده قم برگزار شد تکواندوکاران در گروه‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با هم مسابقه دادند.

در رده سنی نونهالان شرکت کنندگان در ۵ وزن از مجموع ۱۰ وزن رسیمی به میدان رفتند که در پایان تکواندوکاران برتر شامل  زهرا قراقیه، فاطمه سهرابی پور، فاطمه صادقی پور، زینب بیطرفان و فاطمه پوست چیان عناوین برتر را کسب کردند.
 

  در رده سنی نوجوانان در  وزن چهارم و دسته منهای ۴۹ کیلوگرم فاطمه پرسون به مقام نخست رسید و هانیه عبدلو و مهدیه خلج در رده‌های بعدی قرار گرفتند و در وزن هفتم و دسته منهای ۵۹ کیلوگرم زهرا هاشمی زاده صاحب عنوان نخست شد و فاطمه فروغی و زهرا شریفی دوم و سوم شدند.

در رده سنی جوانان در وزن اول صالحه یعقوبی بالاتر از ملیکا مرادی به مقام نخست دست یافت و در وزن سوم و دسته منهای ۵۳ کیلوگرم محدثه کریمی قهرمان شد و فائزه گراوند به مقام دوم رسید و در وزن چهارم و دسته منهای ۵۷ کیلوگرم فاطمه سعادت پور بالاتر از زهرا نصرتی و مرضیه ارژنگ به مقام نخست رسید.

در وزن پنجم و دسته منهای ۶۲ کیلو سارا جشنی لو صاحب عنوان نخست شد و حمیده حسینی و زینب نجفی دوم و سوم شدند و د روزن ششم و دسته منهای ۶۷ کیلوگرم صدیقه یعقوبی اول و معصومه خانی حسینی دوم شدند و سرانجام مهدیه ملکی در وزن منهای ۷۳ کیلو قهرمان و ندا فشکی دوم شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار