رییس بیمارستان فارابی بیان کرد: روزانه حداقل سه هزار بیمار در اورژانس و درمانگاه بیمارستان ویزیت می شوند.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید حسین صدرالسادات رییس بیمارستان فارابی در هفتمین طرح مهر ولایت دانشگاه تهران که صبح امروز در بیمارستان فارابی تهران برگزار شد گفت: عیادت از بیماران هدف اصلی این طرح بوده ولی از پرسنل و کادر درمانی نیز در آستانه عید غدیر قدردانی می شود.

عیادت مسئولان از بیماران بیمارستان فارابی+ تصاویر

وی بیمارستان فارابی را یکی از شلوغ ترین مراکز درمانی دانشگاه تهران دانست وافزود: روزانه حداقل سه هزار بیمار در اورژانس و درمانگاه بیمارستان ویزیت و بیش از 300 عمل جراحی در روز انجام می شود.

رئیس بیمارستان فارابی ادامه داد: در سال 94 بیش از 83 هزار عمل جراحی در این بیمارستان انجام شده که این نشان از ازدحام زیاد بیماران از سراسر کشور و به ویژه اقشار محروم جامعه دارد.

در ادامه علی جعفریان رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران اظهار کرد: عیادت از بیماران به واسطه طرح مهر ولایت که هرساله در آستانه عید غدیر برگزار می شود، بهانه ای است تا علاوه بر انجام وظایف حرفه ای و ویزیت هر روز بیماران، از جنبه غیرحرفه ای نیز از بیماران عیادت کنیم. 

وی با اشاره به اهمیت جنبه های روانی و معنوی حرفه پزشکی یادآور شد: علاوه بر نگاه شغلی و درآمدی به حرفه پزشکی باید به جنبه های روانی نیز اهمیت داد چراکه با رضایت و لبخند بیماران قطعا پزشکان نیز راضی می شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.