اولین کارگاه آموزش C.N.G در میان مناطق سی و هفت گانه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران صبح امروز با حضور جمعی از مسئولین شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در منطقه کرمان افتتاح شد .

اولین کارگاه آموزش سی ان جی کشور در کرمانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،جعفر سالاری نسب ،مدیر منطقه کرمان در حاشیه آئین افتتاح اولین کارگاه تخصصی آموزش C.N.G گفت:با توجه به حساسیت رعایت اصول ایمنی سوختگیری در جایگاه های C.N.G و لزوم انجام عملیات توسط پرسنل آموزش دیده،به همت،کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمان کارگاه تخصصی آموزش راه اندازی و افتتاح شد .

وی تصریح کرد:کلیه عملیات نصب تجهیزات در این کارگاه توسط کارکنان منطقه انجام گردید.

سالاری نسب هدف از راه اندازی این کارگاه آموزشی را برگزاری دوره های اپراتوری و فراهم نمودن زیر ساخت مناسب به منظور برگزاری دوره های فنی و تخصصی در آینده دانست.

وی از تعامل سازنده شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمان و سازمان فنی و حرفه ای استان خبر داد و افزود:در راستای توافقات اولیه با اداره کل فنی و حرفه ای استان کرمان کارگاه افتتاح شده به مرکز آموزش جوار کارخانه ای تبدیل خواهد شد.

مدیر منطقه کرمان همچنین افزود با توجه اهمیت حفظ ایمنی و توانایی کنترل بحران در مواقع بروز حوادث احتمالی در حال حاضر مقدمات برگزاری دوره های تخصصی با آتشنشانی کرمان می باشیم تا بتوانیم بهترین کنترل را در زمان بحران داشته باشیم.

گفتنی است تاکنون بیش از ۱۴ دوره آموزش اپراتوری در منطقه کرمان برگزار شده است و ۲۰۵ اپراتور با بیش از ۷ هزار و ۶۴۰ نفر ساعت آموزش از این دوره ها استفاده کرده اند.در دوره های ذکر شده با ایجاد شرایط مناسب رفاهی در نتیجه تعامل با سازمان فنی و حرفه ای ۲۰ میهمان غیر بومی از استان های همجوار نیز موفق به شرکت در دوره های تخصصی شده اند.

در حال حاضر کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی و متقاضیان بخش خصوصی و سایر ارگان ها می توانند با ارسال درخواست در نوبت آموزش تخصصی دوره های مرتبط با C.N.Gدر منطقه کرمان باشند.
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.