تولید مخزن صنعتی با فناوری زیستی

مدیر عامل یک شرکت فناور گفت: مخازن صنعتی با فناوری زیستی باهدف برطرف کردن نیاز صنعت تولید شد.

علی اصغر رحمانی مدیر عامل یک شرکت فناور در گفت و گو با خبرنگار  حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به نیاز مبرم صنعت به دیگ‌ها اظهار داشت: هر چه درجه حرارت آب کمتر یا آب ساکن‌تر باشد، امکان جمع این گازها در آن بیشتر است.

این فعال فناور ادامه داد: حرارت بالای دیگ‌های بخار، گازهای محلول در آب را به یکی از عوامل خورنده مهم تبدیل می‌کند که استفاده از تصفیه های شیمیایی و یا تزریق مواد شیمیایی در سیستم تا حدی از خسارات گازها می کاهد.

رحمانی یادآور شد: دستگاه تولید داخل، ضمن کم کردن اکسیژن محلول در آب به کمتر از پنج هزارم سی سی در لیتر، دی اکسید کربن آزاد قابل اندازه گیری را تا حد صفر کاهش می‌دهد.

وی عنوان کرد: افزایش درجه حرارت آب تغذیه بویلر ها تا نقطه جوش برای جلوگیری از شوک حرارتی در لوله های داخلی دیگ بخار ، بازدهی کامل در جریان ها یمتغیر از میزان 3 تا 100 درصد دبی ورودی دستگاه از ویژگی‌های این محصول به شمار می‌رود.

وی گفت: این بویلر در 3دقیقه به مرحله بخار و بهره بری می‌رسد و با ویژگی‌هایی چون استحکام کششی بالای ورق مصرفی در شل، درام عقب، محفظه ذخیره بخار، از لوله‌های بدون درز از نوع آتشخوار و طبق استانداردهای بین‌المللی ساخته شده‌اند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار