دبیر کارگروه ترویج و آموزش ستاد دریایی معاونت علمی فناوری گفت: معاونت علمی از طرح های فناورانه و دانش بنیان دریایی کشور حمایت همه جانبه می کند.

بهنام رضایی دبیر کارگروه ترویج و آموزش ستاد دریایی معاونت علمی  فناوری در گفت و گو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به ارزیابی طرح ها و دستاوردهای فناورانه دریایی اظهار داشت: برای ارزیابی و داوری در طرح‌های فناورانه ارسالی به دبیرخانه جشنواره، کمیته ای در جشنواره تشکیل شده و روند ارزیابی و داوری پیگیری میشود.


وی ادامه داد: طرح مها باید در جهت توسعه فناوریهای دریایی بوده و یا منجر به توسعه فناوری شود  و طرح باید در اقتصاد و چشم انداز آتی قابل استفاده باشد و باید  با مدارک و مستناد کامل توجیه اقتصادی داشته باشد. 

دبیر کارگروه ترویج و آموزش ستاد دریایی معاونت علمی  یاد آور شد: بازار محصولات ارائه شده می‌بایست مشخص شده تا ملاک‌های ارزیابی محصولات و دستاوردهای دریایی اراده شده بر پایه دیدگاه فناورانه و  برطرف کردن نیازاهای  دریایی کشور است .

رضایی عنوان کرد: در 3 حوزه  به صورت مجزا داوری و ارزیابی شده  و در هریک از بخش های فوق، سه طرح  و سه محصول برتر پس از داوری انتخاب می شود.

وی گفت: علاقه مندان میتوانند به منظور دریافت آیین نامه مربوطه به  این جشنواره با مراجعه به سایت ستاد توسعه فناوری و نوآوری صنایع دانش بنیان دریایی نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار