طراحی کنتورهای هوشمند کشاورزی در کشور

مدير‌عامل یک شرکت دانش‌بنیان و فناور گفت: کنتورهای هوشمند صنعتی کشاورزی برای اولین بار در کشور طراحی شد.

عباسعلي مشکسار، مدير‌عامل یک شرکت دانش بنیان و فناور در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به سيستم‌های کنترل و اندازه‌گيری در صنعت آب اظهار داشت: دانش فنی ساخت محصولاتمان را از جايی نگرفته و اين دانش بوسیله ما بومی‌سازی شده و عمده فعاليت آنها در زمينه توليدات کنتورهای هوشمند کشاورزی است.

وی  ادامه داد: برای رونق توليد داخلي، توليدکنندگان بايد هم به لحاظ مالي و هم به لحاظ سياستگذاري‌هاي تنظيم بازار، مورد حمايت قرار گيرند تا کالایی با کیفیت خوب و قیمت مناسب در کشور تولید شود.

مدير‌عامل اين شرکت فناور یادآور شد: نکته‌ ديگر در زمينه حمايت‌هاي مالي و تجهيزات دولت اين بوده که گرفتن اين تسهيلات بسيار سخت و توليد‌کننده بايد براي گرفتن آن وثيقه‌های ملکی داشته باشد و شرايط سختي را متحمل شده و این مسئله برای شرکت های دانش بنیان  نو پا سخت است.

مشکساز عنوان کرد: نقش توليد‌کنندگان براي افزايش سطح کمي و کيفي توليدات داخلي را نيز مهم بوده تا محصولی اقتصادی و مقرون به صرفه روانه بازار کند و این تولید توان رقابت با کالاهای خارجی را داشته باشد.

وی گفت: بهترین مشتری ما دولت بوده تا با خرید کنتورهای هوشمند صنعتی آن را در اختیار کشاورزان قرار دهد تا چرخه تولید رونق بگیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار