مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اردبیل گفت: سرمایه‌گذاران آلمانی در اردبیل با تخصیص اعتبار اولیه ۱۵ میلیارد تومانی در حوزه سرمایه‌گذاری در صنعت چاپ در اردبیل اعلام آمادگی کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ ابراهیم فریدی در جلسه بررسی وضعیت سرمایه‌گذاری در صنعت چاپ اردبیل اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده چندین سرمایه‌گذار آلمانی با مشارکت شرکت‌های ایرانی در شهرک‌ صنعتی شماره 2 اردبیل به منظور راه‌اندازی واحد صنعتی چاپ در این استان آمادگی خود را اعلام کردند و هم‌اکنون اقدامات مربوطه در این زمینه انجام می‌شود.

وی افزود: سرمایه‌گذاران آلمانی با تخصیص اعتبار اولیه 15 میلیارد تومانی اعلام آمادگی کرده و با شرکت شیران‌نگار مشارکت خود را برای سرمایه‌گذاری آغاز کردند تا فعالیت‌های مربوط به تولید ماشین‌آلات و دستگاه‌های چاپ را در این شرکت شروع کنند و فاز نخست همکاری را آغاز کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اردبیل گفت: سرمایه‌گذاران آلمانی با تصمیمات گرفته شده در این زمینه خواستار اجرای فاز دوم با راه‌اندازی کارخانه تولید مقوا با ضایعات مربوطه هستند که امیدواریم این تصمیمات به صورت عملی در این استان اجرا شود و شاهد رشد و پیشرفت حوزه‌های اقتصادی در استان اردبیل باشیم.

فریدی تصریح کرد: در راستای سرمایه‌گذاری سرمایه‌داران خارجی خواستار حمایت‌ همه‌جانبه‌ مسئولان و دستگاه‌های دولتی هستیم تا بتوانیم استان اردبیل را با وجود ظرفیت‌ها و قابلیت‌ها در زمینه‌های پیشرفت اقتصادی به سمت توسعه سوق دهیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل اظهار کرد: در حال حاضر در سطح استان اردبیل از 16 شهرک و ناحیه صنعتی موجود به تعداد 15 شهرک و ناحیه صنعتی تکمیل شده و آماده واگذاری به سرمایه‌گذاران بخش خصوصی است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.