تله فیلم الله مزار به تهیه کنندگی افشین علیزاده و کارگردانی محمدباقر باقری نیکو در محل مجتمع فرهنگی هنری غدیر اکران شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان وشیروان افزود: این فیلم دارای مضمون اجتماعی است و به آداب، رسوم و مرام مردمان غیور کرمانج خطه خراسان شمالی می پردازد.

احمد زیبایی اظهار داشت: داستان تله فیلم " الله مزار " به این شرح است که لاله زن جوان کرمانج برای اثبات بی گناهی پدر و برادری که به اتهام قتل همسر او در زندان هستند، به خانه پدری همسر مقتول خود می رود، خانه ای که اعضای آن برای اجرای حکم قصاص هم قسم شده و با برپایی کارگاه قالی بافی در پی تهیه پول برای اجرای حکم قصاص هستند، ... لاله در خانه پدری همسرش پرده از راز قتل همسر خود برمی دارد .

وی افزود:تله فیلم " الله مزار " به تهیه کنندگی افشین علیزاده و کارگردانی محمدباقر باقری نیکو در سال ٩٢ در شیروان فیلمبرداری و تولید شد و تاکنون بارها از شبکه های مختلف صدا و سیما پخش شده است.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Reza
۱۵:۳۵ ۱۲ مهر ۱۳۹۸
واقعا فیلم عالی بود خیلی خوب بود میتونم بگم یکی از بهترینها بود مخصوصا بازیگر نقش اول لاله خیلی خوب بازی کرد و اسب سوار خوبی بود
Iran (Islamic Republic of)
شاهین منشاءزاده
۱۹:۵۳ ۱۴ مرداد ۱۳۹۸
فیلم عالی عالی بود.بعداز مدتها یه فیلم حسابی که اخرش پایان خوبی داشت وبینندرو خسته نکرد.خیلی ممنون از زحمات شما.البته من اهل کرمانم واز رسم ورسوم اقوام وطنم بادیدن این فیلمها مطلع میشم.ی تشکرهم از همه بازیگران وبخصوص خانم نقش لاله که بسیار زیبا ایفا نقش کردند.خداقوت