معاون سیاسی امنیتی استانداری قم :به فکر تاسیس خانه احزاب در این استان هستیم ولی معلوم نیست تا چه زمانی این اتفاق رخ دهد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛احد جمالی خاطرنشان کرد: با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید، یک نوع بلوغ و عقلانیت نسبی سیاسی درسطح کشور حاکم شده و دولت از ظرفیت احزاب و نیروهای کارآمد اصلاح طلب و اصولگرا استفاده می کند.

وی ادامه داد: درشهر مقدس قم نیز سه جلسه مستقیم با احزاب مختلف اصولگرا و اصلح طلب با حضور استاندار برگزار و افراد دغدغه ها و مشکلات خود رااز هر گرایش و طیف سیاسی، بیان کردند و این بسیار کم سابقه است و از دستاوردهای دولت تدبیر و امید می باشد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قم بیان داشت: در ارتباط با احزاب درسطح کلان و ملی برنامه این است که بحث خانه احزاب درکل استان ها عملیاتی شود و درقم هم در این زمینه برنامه داریم ولی هنوز عملیاتی نشده است.

جمالی گفت: تلاش ما بر این است که هر فصل نشست های مشترکی با حضور استاندار، معاونت سیاسی و مجموعه احزاب با هم داشته باشیم.

وی با اشاره به آخرین وضعیت احزاب در قم نیز افزود: هم اکنون 25حزب در استان قم دارای مجوز و سه حزب نیز در حال کسب مجوز می باشند که از این تعداد 16 مورد اصلاح طلب، 8 حزب اصولگرا و سه حزب نیز فعالیت فرهنگی و صنفی دارند.

انتهای پیام/ج
برچسب ها: قم ، معاون ، سیاسی ، گروه احزاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار