رئیس اداره فرهنگی، هنری آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: مدرسه مجازی شعر و داستان در استان همزمان با سال تحصیلی جدید راه اندازی می شود.

افتتاح مدرسه مجازی شعر و داستان در خراسان رضویبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ فرهاد قاسم پور افزود: خراسان رضوی از دوره حکیم ابوالقاسم فردوسی تا کنون قطب و خاستگاهی بزرگ برای ادبیات پارسی و ایران زمین بوده است و استان در این حوزه ظرفیت های فرهنگی بسیار دارد.
وی گفت: خراسان رضوی در تمام برنامه های فرهنگی، هنری در سطح کشور حائز رتبه های برتر می شود که نشان دهنده نقش، ظرفیت و توان قابل توجه این خطه از کشور است.
رئیس اداره فرهنگی، هنری آموزش و پرورش خراسان رضوی افزود: به منظور پرورش و نمود عینی این استعدادها و ظرفیت ها، آموزش و پرورش استان برنامه هایی در دست اجرا دارد که از جمله آنها راه اندازی مدرسه مجازی برای برقراری ارتباط دانش آموزان مستعد و توانا در این حوزه با استادان اهل فن و شعرای برتر است.
قاسم پور گفت: کانون نویسندگان و شعرای خراسان نیز فعال تر خواهد شد تا زمینه ای مناسب برای کشف و تقویت استعدادهای دانش آموزی در این حوزه  فراهم شود.
انتهای پیام// م.م

برچسب ها: افتتاح ، مدرسه ، مجازی ، شعر ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.