نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی گفت: پیگیری‌های لازم برای تجهیز سیستم بهداشت و درمان شهرضا به دستگاه MRI با کمک بخش خصوصی انجام شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سمیه محمودی در جمع صنف خواروبارفروشان شهرضا، در محل کارخانه تاریخی نوین این شهرستان اظهار کرد: یکی از اقدامات انجام شده در ماه‌ها اخیر هماهنگی برای دیدار مسئولان شهرستان با مدیران ارشد کشور بوده است که به دنبال آن دیدارهایی با وزیربهداشت و همچنین رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور انجام شد.

وی ادامه داد: وزیر بهداشت و درمان دستورهایی مبنی بر تجهیز سیستم بهداشت و درمان شهرضا صادر کردند که از جمله آن‌ها اختصاص اعتبار برای تکمیل یال دوم بیمارستان شهرستان بود که قسط اول آن به حساب شبکه بهداشت و درمان شهرضا واریز شده است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس همچنین با اشاره به دیدار مسئولان اجرایی شهرستان شهرضا با رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، خاطر نشان کرد: مصوبات این جلسه، پس از انجام مقدمات و زیرساخت های لازم، به اطلاع مردم می‌رسد.

محمودی از دیدار خود با تولیت آستان قدس رضوی خبر داد و تصریح کرد: در این دیدار حجت‌الاسلام رییسی قول‌های مساعدی برای ایجاد یک زائرسرای امام رضا (ع) برای زوار جنوب کشور که در جوار آستان مقدس امامزاده شاهرضا (ع) اسکان پیدا می‌کنند، دادند.

وی تأکید کرد: آستان امامزاده شاهرضا (ع) امکانات و قابلیت های زیادی تبدیل شدن به یک امامزاده ملی دارد.

در بخش دیگری از سخنان خود، از سفر هیئت نمایندگان استان در ماه‌های آینده به شهرضا خبر داد و افزود: اتحاد و همبستگی، مهم‌ترین ویژگی نمایندگان مجلس دهم است، یکی از نمونه‌های این همبستگی سفر مجمع نمایندگان استان به شهرضا برای بررسی مسائل و مشکلات این شهرستان است.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.