همزمان با نمایشگاه بین المللی مواد غذایی در روسیه دفتر کنسرسیوم صادراتی تکوین قزوین در شهر مسکواین کشورگشایش یافت .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین گفت :این دفتر با هدف حمایت و مشارکت تمامی اعضای خوشه فرآوری انگور قزوین و بسترسازی برای حضور پرتوان در بازارهای خارجی بویژه کشور روسیه، حذف واسطه ها و بهره گیری از سرمایه  اجتماعی اعضاء کنسرسیوم با جدیت راه اندازی شده است .

افتتاح دفتر کنسرسیوم صادرات تکوین قزوین در مسکو

حمید رضا خانپوربا اشاره به فعالیت ۶۰ واحد صنعتی در تولید محصولات فرآوری انگور در استان یادآورشد: در حال حاضر انگور یکی از اولویتها و ظرفیت های مهم استان است که ظرفیت بالایی در افزایش تولید و توسعه اشتغال و نیز تولید ثروت در استان دارد و براساس معیارهای تعیین شده، خوشه صنعتی فرآوری انگور به عنوان خوشه اولویت دار انتخاب شده و در حال توسعه است.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین تصریح کرد: با توجه به فرصت بازار روسیه برای صادرات انگور و محصولات فرآوری شده انگور از جمله کشمش، این دفتر می تواند برای بازاریابی انجام فرآیند فروش و عقد قراردادهای تجاری کمک شایانی کند.

وی اضافه کرد: عرضه محصولات اعضاء کنسرسیوم در انبار بازارهای خارجی باعث خواهد شد طرف های روسی با اطمینان بیشتری برای خرید آنها اقدام کنند.

خانپور اظهارداشت: همچنین حضور فعال با تعداد بیشتری از اعضای خوشه فرآوری انگور در نمایشگاه زمستانی صنایع غذایی مسکو به صورت پاویون مستقل از استان قزوین از ویژگی های دیگر این حضور است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار