عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: چنانچه آموزش و پرورش نسبت به نواقص کاری سیاست‌های درستی به کار گیرد نیاز به استیضاح نیست.

محمود صادقی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفت وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص وضعیت استیضاح وزیر آموزش و پرورش و همچنین رسیدگی به شرایط صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: مسئله استیضاح به طور کامل بسته نشده و در دست رسیدگی است.

وی ادامه داد: با وجود آنکه تعداد قابل توجهی از نمایندگان امضای خود را پس گرفته‌اند اما هنوز این مسئله به قوت خود باقی‌ است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اظهار کرد: بر اساس اینکه اکنون در آستانه آغاز مدارس و همچنین سال پایانی فعالیت دولت قرار داریم لذا با این استیضاح چندان موافق نیستم.

صادقی ادامه داد: البته چنانچه آموزش و پرورش نسبت به فعالیت‌های خود تغییراتی اعمال کرده و آن را اصلاح کند این استیضاح ضرورت ندارد اما در غیر این صورت می‌تواند به عنوان راه ‌حلی مورد توجه قرار گیرد.

وی در خصوص نظارت بر فعالیت‌های صندوق ذخیره فرهنگیان با بیان اینکه تشکیل کار گروه گامی مثبت در جهت رصد فعالیت‌های این صندوق است عنوان کرد: کار‌گروهی در مجلس روی این مسئله کار می‌کند و پس از ارزیابی‌های انجام شده در صورتی که نیاز باشد تحقیق و تفحص در صندوق ذخیره فرهنگیان در دستور کار قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.