همزمان با سفر هیات دولت به استان مرکزی 30 طرح شاخص در حوزه راهداری در استان مرکزی به بهره‌برداری می‌رسد.

30 طرح شاخص راه و شهرسازی استان مرکزی آماده بهره برداری به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، مدیر کل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: 30 پروژه شاخص را در حوزه ساخت، توسعه و نگهداری راه‌های اصلی، فرعی و روستایی با اعتبار صرف شده بالغ بر یک هزار و 68 میلیون ریال آماده افتتاح داریم.
مجید نصرا‌لله‌نژاد  گفت : در آستانه سفر هیات دولت به استان مرکزی، اداره کل راه و شهرسازی 30 پروژه شاخص را  در حوزه ساخت و توسعه راه‌ها و راهداری با صرف هزینه‌ای بالغ بر یک هزار و 68 میلیون ریال آماده افتتاح دارد.
وی تصریح کرد: با تلاش‌ها و برنامه ریزی‌های صورت گرفته  این اداره کل در پایان شش ماهه نخست سال جاری  هشت پروژه را در حوزه ساخت و توسعه راه‌ها و 22 پروژه را در حوزه راهداری آماده افتتاح دارد.
 مدیر کل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: احداث قطعه اول و دوم بزرگراه اراک ـ خمین به طول مجموع 11 کیلومتر، احداث بخشی از بزرگراه خمین ـ اراک به 6.5 کیلومتر ، احداث 5 کیلومتر از باند دوم محور زیراب در راه مواصلاتی محلات ـ دلیجان، احداث 5 کیلومتر از راه اصلی خمین- قورچی باشی، احداث15.2  کیلومتر از  باند دوم ساوه ـ بوئین زهرا و احداث راه اصلی و بهسازی محور کمیجان ـ ساروق ـ آهنگران به طول 7 کیلومتربخشی از این پپروژه‌ها به شمار می‌رود.
به گفته وی اداره کل راه وشهرسازی استان مرکزی در پایان نیمه نخست سال جاری جمعا  22 پروژه شاخص را در حوزه راهداری و 8 پروژه شاخص را در حوزه ساخت و توسعه راه‌ها  آماده بهره برداری کرده است.
نصر‌الله‌نژاد افزود: بیمارستان 32 تختخوابه مامونیه نیز در جریان این سفر به بهره برداری رسیده و برای تجهیز به دانشگاه علوم پزشکی تحویل خواهد شد .
انتهای پیام / ف
برچسب ها: اراک ، راه ، شهرسازی ، شاخص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.