بندر عباس؛

اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی در میناب

قرارگاه مرکزی اردوهای جهادی بسیج کشور از طرح های اقتصاد مقاومتی شهرستان میناب بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ،اسماعیل احمدی مسئول روابط عمومیوی امروز در این بازدید ها گفت: از ابتدای سال تا کنون در قالب طرح های اقتصاد مقاومتی  یک میلیارد و 369 میلیون تومان تسهیلات کم بهره برای 20طرح در زمینه های پرورش دام سبک و سنگین، پرورش قارچ، پرورش شترمرغ ، پرورش بلدرچین و صنایع دستی در شهرستان میناب پرداخت شده که برای 60 نفر اشتغالزایی شده است.

مسئول روابط عمومی قرارگاه مرکزی اردوهای جهادی بسیج کشور  افزود: امسال 5 گروه جهادی از استان های دیگر به مناطق محروم میناب اعزام شدند که در ساخت مسجد، سرویس بهداشتی و حمام در مناطق محروم کمک کردند.

احمدی گفت: اکنون 3 گروه جهادی از کشور در هشتبندی، سندرک و میناب به همراه 30 گروه جهادی شهرستان میناب مشغول به فعالیت هستند.

وی افزود: با حمایت هایی که بسیج و سپاه از گروه های جهادی داشته صدها گروه جهادی فعال در طول سال در مناطق محروم کشور خدمت می کنند.

مسئول روابط عمومی قرارگاه مرکزی اردوهای جهادی بسیج کشور افزود: یکی از رویکردهای اساسی در اردوهای جهادی این است که این الگوی موفق در کشور را به کشورهای دیگر تعمیم داد؛ مانند انقلاب اسلامی و بسیج که اکنون شاهد تشکیل آن در کشورهای گوناگون هستیم.

احمدی گفت: دانشجویان و طلاب خارجی که در کشور ما تحصیل می کنند در اردوهای جهادی ما حاضر می شوند و همین الگو را به کشور خود می برند که این یکی از مهمترین دستاوردهای است که در راستای تحقق تمدن نوین اسلامی ، نیازمند انجام و اجرای آن هستیم.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.