مراسم اختتامیه جشنواره اسکیت همدان با استقبال چشمگیر خانواده ها و علاقمندان به اسکیت برگزار شد.

اختتامیه جشنواره تابستانی اسکیت همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مراسم اختتامیه جشنواره تابستانی اسکیت همدان با حضور بیش از 150 اسکیت باز در سه کلاس تخصصی و 6 کلاس پایه در رشته های اگرسیو، هاکی، فری استایل و اسکیت سرعت برگزار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در این مراسم اظهار کرد: امروزه اسکیت به عنوان یکی از رشته های پرطرفدار نزد خانواده ها توانسته است در عرصه های همگانی و قهرمانی موفق عمل کند.

وی اضافه کرد: ویژگی های جذاب این رشته ورزشی سبب شده تا جوانان و نوجوانان علاقه مند به فعالیت چشمگیر در این ورزش داشته باشند و استقبال اسکیت بازان سبب شد تا سالن اختصاصی مجهز برای آنان در نظر گرفته شود.

منعم با اشاره به اینکه ورزش اسکیت یکی از رشته های موفق در همدان است گفت: از عملکرد هیات اسکیت استان همدان رضایت داریم و مهدی مجیدی رئیس این هیات توانسته است با برنامه ریزی منسجم و مدون آمار قابل توجهی از ورزشکاران را به این رشته جذب کند.

وی جایگاه مطلوب اسکیت بازان همدانی در عرصه ملی به ویژه حضور در میادین بین المللی را از دیگر موفقیت های هیات اسکیت برشمرد و گفت: دستگاه ورزش استان همدان از رشته های موفق در عرصه های بین المللی حمایت لازم را خواهد داشت.

منعم با تاکید بر اینکه ورزش اسکیت همدان می تواند در عرصه های همگانی و قهرمانی نقش تعیین کننده در کشور داشته باشد گفت: حضور فعال بانوان، توجه به رده های سنی پایه، بهره مندی از مربیان با تجربه، حضور مستمر در لیگ های کشوری و حفظ قهرمانان و تلاش برای موفقیت روزافزون آنها در ورزش اسکیت به خوبی قابل مشاهده است.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان خاطرنشان کرد: اسکیت جزو رشته هایی است که هم اکنون در همدان از سالن سرپوشیده و مجهز برخوردار بوده و این زیرساخت ایجاد شده به طور حتم در پیشرفت اسکیت بازان نقش موثری دارد.

رئیس هیأت اسکیت همدان نیز در این همایش گفت: خوشبختانه روز به روز شاهد گسترش رشته اسکیت در بین خانواده های همدانی هستیم و برای نخستین همایش اسکیت و خانواده به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و روز همدان با حضور اقشار مختلف مردم و ورزشکاران اسکیت و جمعی از مسؤولان استان در بلوار ارم شهر همدان برگزار شد.

وی افزود: جشنواره اسکیت در راستای معرفی ورزش اسکیت به شهروندان و استعدادیابی و شناسایی اسکیت بازان صورت گرفت که بیش از 150 اسکیت باز برگزار شد.

مهدی مجیدی با بیان اینکه رشته اسکیت در همدان ظرفیت و پتانسیل بالایی دارد، گفت: رشد ۵ برابری در دوره ها و کلاس های آموزشی از میزان علاقمندی مخاطبان به این رشته زیبا و مفرح حکایت دارد.

وی با بیان اینکه این رشته در استان از وضعیت خوبی برخوردار است، عنوان کرد: اسکیت در همه شهرستان های استان فعال شده و خوشبختانه افراد به نام و صاحب منسبی در این حوزه فعالیت می کنند.

مهدی مجیدی افزود: هم اکنون بیش از 400 اسکیت باز در سطح استان همدان به شکل سازمان یافته و حرفه ای و یک هزار اسکیت باز نیز به صورت تفریحی و پراکنده فعالیت دارند.

در این همایش از مربیان و اسکیت بازان برتر شهر همدان و اصحاب رسانه قدردانی شد.

انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.